Signature Jalanan By Teme Abdullah

Brand: Iman Publication

  • S$15.90
    Unit price per 
  • Save S$3.00
Shipping calculated at checkout.


Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain. 9789832423737

Customer Reviews

No reviews yet
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

We Also Recommend

It Starts with Us (It Ends with Us #2) by Colleen Hoover

It Starts with Us (It Ends with Us #2) by Colleen Hoover

Regular price S$45.90
The Accidental Malay By Karina Robles Bahrin

The Accidental Malay By Karina Robles Bahrin

Regular price S$29.90
Lucie Yi Is Not a Romantic By Lauren Ho

Lucie Yi Is Not a Romantic By Lauren Ho

Regular price S$29.90
The Picture of Dorian Gray By Oscar Wilde

The Picture of Dorian Gray By Oscar Wilde

Sale price S$10.90 Regular price S$18.90
Save S$8.00
Baffling Journey of Bino and Jana

Baffling Journey of Bino and Jana

Regular price S$15.00

x