Signature Jalanan By Teme Abdullah

Brand: Iman Publication

  • S$15.90
    Unit price per 
  • Save S$3.00
Shipping calculated at checkout.


Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain. 9789832423737

Customer Reviews

No reviews yet
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

We Also Recommend

Stars Wars, The Force Awakens: The Complete Visual Companion

Stars Wars, The Force Awakens: The Complete Visual Companion

Regular price S$38.90
The After Collection by Anna Todd (Boxed Set)

The After Collection by Anna Todd (Boxed Set)

Regular price S$89.90
I Kissed Shara Wheeler: A Novel Hardcover

I Kissed Shara Wheeler: A Novel Hardcover

Sale price S$45.90 Regular price S$49.90
Save S$4.00
A TALE OF THE UNSUNG TAILOR BY JEEMAH JEFRI

A TALE OF THE UNSUNG TAILOR BY JEEMAH JEFRI

Regular price S$15.90
Time to Heal by Norhafsah Hamid

Time to Heal by Norhafsah Hamid

Regular price S$22.90

x