Signature Jalanan By Teme Abdullah

Brand: Iman Publication

  • S$15.90
    Unit price per 
  • Save S$3.00
Shipping calculated at checkout.


Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain. 9789832423737

Customer Reviews

No reviews yet
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

We Also Recommend

Maybe Now Book 2 By Colleen Hoover

Maybe Now Book 2 By Colleen Hoover

Regular price S$35.90
Gergasi Wrath (The BU NI AN Conspiracy, Book 3)

Gergasi Wrath (The BU NI AN Conspiracy, Book 3)

Regular price S$20.00
IRON FLAME (THE EMPYREAN, 2) BY REBECCA YARROS

IRON FLAME (THE EMPYREAN, 2) BY REBECCA YARROS

Regular price S$55.90
Bukti Satu Affair: Adakah Mengirim Surat Sesuatu Yang Salah?

Bukti Satu Affair: Adakah Mengirim Surat Sesuatu Yang Salah?

Regular price S$15.00
Dheo's By Anjell

Dheo's By Anjell

Sale price S$13.90 Regular price S$15.90
Save S$2.00

x