Mamat Muka Selenga by Aliesha Kirana

Mamat Muka Selenga by Aliesha Kirana

Karya Seni

  • S$25.90
    Unit price per 
  • Save S$4.00
Shipping calculated at checkout.


Orang cakap, tak kenal maka tak cinta. Tapi kalau baru tengok muka pun dah meluat gila-gila, macam mana nak suka, apatah lagi nak jatuh cinta?

NUR FATIHAH HUSNA - Aku bukanlah nak memilih sangat bab mencari jodoh ni, tapi kalau boleh nak la juga bakal suami aku tu orangnya sedap mata aku memandang, sebab aku nak bersama dia seumur hidup, dan kalau boleh sampai ke syurga! Jadi, tak salah kan kalau aku memilih? Dan nak buat macam mana kalau kategori sedap mata memandang aku itu rupanya macam Kim Soo Hyun, Lee Min Hoo atau paling kurang pun Syarul Ridzwan? Tak salah, kan? Haha. Tapi dalam banyak-banyak pilihan yang ada, kenapa dia juga yang muncul dalam hidup aku? Kenapa mesti dia?

FAHMI NAZARUL AIN - Tengok dari bawah memang dah cukup segak, dengan tingginya macam model, tetapi bila lihat wajahnya, memang selenga habislah. Suara sudahlah macam petir lepas tu tersengih saja kerjanya. Hobi dia pula melalak dua puluh empat jam. Meluat betul aku!

“Saya dah nak tidur tahu tak? Boleh tak kalau main gitar tu esok aje? Tak aman ke jiwa awak kalau tak main gitar dengan menyanyi tu sehari?” - FATIH
“Orang tua-tua cakap, marah tu tandanya sayang.” - FAHMI

We Also Recommend

Raja Melakar Sejarah : The King Who Shaped History

Raja Melakar Sejarah : The King Who Shaped History

Regular price S$20.00
LEGENDARY HORROR AND MYSTIQUE: OUR BRUNEIAN STORIES 1 & 2

LEGENDARY HORROR AND MYSTIQUE: OUR BRUNEIAN STORIES 1 & 2

Regular price S$15.00
TEORI TENTANG HATI BY WQOIR

TEORI TENTANG HATI BY WQOIR

Sale price S$14.00 Regular price S$16.80
Save S$2.80
Travelog Mr. Traveller by Meor Farid Asyradi

Travelog Mr. Traveller by Meor Farid Asyradi

Regular price S$13.00
Travelog HJ Mr. Traveller by Meor Farid Asyradi

Travelog HJ Mr. Traveller by Meor Farid Asyradi

Regular price S$13.00

x